ollege Name5

Водно-болотні угіддя – це місця, де вода є основним середовищем існування рослин та тварин. Вони утворюються там, де вода знаходиться біля поверхні землі або тонким шаром покриває землю.

З нагоди Всесвітнього дня водно-болотних угідь (2 лютого), з метою формування екологічної свідомості студентської молоді, усвідомлення важливості та необхідності охорони природних ресурсів рідного краю у професійно-педагогічному коледжі викладачі біології Людмила Буц та Наталія Приходько з 2 по 9 лютого організували та провели наступні заходи: випуск тематичної газети «Водно-болотні угіддя»; кінолекторій «Вода – це життя», виставку плакатів «Ми – проти знищення водно-болотних угідь», еколого-освітню лекція «Водно-болотні угіддя», виставку фотоматеріалів «Флора і фауна боліт. Цікаві та красиві моменти».

Активними учасницями заходів були студенти І курсу: Ірина Луговик (11ДО), Катерина Кандиба (11ДО), Людмила Гулакова (11ДО), Альбіна Муренко (11ДО). Завідуюча читальною залою Глухівської районної бібліотеки Ніна Шубнікова презентувала літературу з даної теми, що є в наявності у бібліотеці, та розповіла про водно-болотні угіддя Сумщини.

 

P2050070

 

Детальніше...

В усьому світі та в нашій державі особливо гостро постала проблема утилізації та переробки сміття.

Майже в усіх країнах Європи діють суворі правила щодо сортування сміття для його подальшої переробки. Найбільших успіхів у вирішенні цієї проблеми домоглися Швейцарія, Німеччина і Швеція, де люди самі попередньо сортують понад 80% відходів. У Данії, Бельгії, Швейцарії, Нідерландах, Австрії, Франції, Італії, США та Японії не тільки сортують відходи, але і використовують тверде сміття як вторинну сировину.

В Україні на законодавчому рівні «забороняється з 1 січня 2018 року захоронення на полігонах неперероблених (необроблених) побутових відходів».У той же час дотепер в нашій країні не існує чітко налагодженої системи роздільного збору сміття.

Однак, в Україні активно працюють громадські активісти, а також є приклади запровадження сортування сміття місцевою владою деяких міст.

Щоб привернути увагу студентської молоді та викладачів, у Професійно-педагогічному коледжі Глухівського НПУ ім. О.Довженка 8 лютого викладачем фахових циплін Тетяною Биковою було проведено захід на тему «Студентський TRASH-ART». Перша частина заходу – інформаційна – була присвячена ознайомленню присутніх з проблемою сортування сміття, утилізації та переробки сміття та альтернативним напрямом мистецтва TRASH-ART.

Представники треш-арту, найбільш відомими серед яких є: ХаШульт, Том Евері, Том Дайнінгер, Тім Ноубл,СьюВебстер та інші використовують у якості матеріалу для творчості зіпсовані, використані речі, папір, пластик, скло тощо, які люди викидають на звалище.

Друга частина заходу – креативна – відбулася в гуртожитку того ж дня. Студентам було запропоновано принести використані, непотрібні канцелярські вироби та різноманітні частини пластикової упаковки. Усе принесене було використано для виготовлення творчого зразка студентського треш-арту. Креативний підхід студентів у процесі спільної творчої діяльності видозмінив ідею створення треш-квітки у треш-дерево, потім у треш-тварину. Кінцевим результатом стала фантастична треш-істота.

За словами студентів, такими істотами може бути заселена наша планета у майбутньому, якщо ми не змінимо свій образ мислення, якщо не будемо намагатися змінити світ у якому живемо!

Особлива подяка висловлюється найбільш активним і не байдужим студенткам 21ТЛ групи Дар’ї Боковій та Ірині Сороці.

 

IMG 2336

Детальніше...

8 лютого в межах проведення методичного тижня ПЦК гуманітарних дисциплін викладачем Людмилою Корзюковою було проведено відкрите заняття з української літератури з теми: «Повість «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського. Трагічна доля Івана та Марічки як наслідок суперечностей між мрією і дійсністю. Спостереження над текстом художнього твору. Художня майстерність автора».

На занятті студенти поринули у загадковий світ природи з її міфічними істотами, у звичаї та традиції гуцулів. Свої враження від прочитаного твору студенти відобразили у сенканах, «асоціативному кущі», клоуз-тесті та театральній дії «Гра одного актора».

 

P2080014

 

Детальніше...

8 лютого викладач Олена Усок провела відкрите заняття з української мови «Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення» зі студентами ІІ курсу спеціальності «Професійна освіта». У ході заняття викладач використала креативні вправи «Дивуй», «Зіставлення текстів та їх порівняльний аналіз»; «Наскальний малюнок», «Напишу SMS фонетично осмислено», «Проаналізую власне й чуже мовлення», «Редактор», що сприяло формування у студентів уміння аналізувати власне й чуже мовлення, створювати фонетично осмислений мовний акт, підготовці до складання ЗНО.

 

P2080001

 

Детальніше...