ollege Name5

1

Головна мета роботи ПЦК: забезпечення високого рівня якості підготовки фахівців, інтелектуально-розвинутих та творчо мислячих професіоналів, здатних у нових соціально-економічних умовах бути конкурентоспроможними на сучасному ринку праці; підвищення теоретичного рівня та ділової кваліфікації викладачів, вивчення і впровадження новітніх педагогічних технологій, удосконалення навчально-виховного процесу

Основні напрямки та завдання роботи ПЦК:

  • організація педагогічних працівників навчального закладу на вдосконалення змісту навчання з урахуванням сучасних досягнень науки, техніки, технології та виробництва, упровадження прогресивних методів і сучасних інформаційних технологій навчання;
  • вдосконалення методичної підготовки викладачів стосовно проведення навчальної та виховної роботи;
  • активізація самостійної роботи викладачів щодо підвищення кваліфікації.
  • вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду членів ПЦК у навчально-виховній роботі;
  • створення оптимальних умов для професійного, морально-етичного, інтелектуального, художньо-естетичного розвитку особистості майбутніх фахівців;
  • утвердження в студентському колективі працелюбності й відповідальності, ініціативності, прагнення до професійної майстерності;
  • забезпечення наступності професійної підготовки студентів;
  • удосконалення організаційно-методичного забезпечення науково-дослідницької роботи студентів, залучення їх до наукових досліджень у взаємодії предметних циклових комісій з кафедрами Університету.

Дисципліни, що входять до складу ПЦК:

  • Основи виробництва:
    • Основи техніки і технології
    • Економіка і організація виробництва
    • Стандартизація, управління якістю і сертифікація
  • Виробництво та обробка конструкційних матеріалів:
    • Технології виробництва конструкційних матеріалів
    • Обробка конструкційних матеріалів
  • Машинознавство:
    • Робочі машини
    • Енергетичні машини
    • Інформаційні машини та кібернетичні системи
  • Технічна естетика
  • Технологічний практикум:
    • Практикум з обробки деревини
    • Практикум з громадського харчування
    • Практикум з обробки металу
    • Практикум у швейній майстерні
  • Інженерна графіка
  • Педагогічна практика (пропедевтична)
  • Педагогічна практика (виробнича)
  • Вступ до спеціальності
  • Основи теплотехніки і гідравліка
  • Технічна творчість
  • Домоведення

До складу ПЦК входять 7 викладачів. З них: спеціалістів вищої категорії 3, спеціалістів першої категорії 3, спеціалістів другої категорії 1.

2

 

 Бикова Тетяна Борисівна, голова предметно-циклової комісії технологічної освіти з 2015 року, спеціаліст першої категорії.

Освіта:

1.Кролевецьке професійно-технічне училище №22, 1994р. Кравець.

2. Кролевецьке професійно-технічне училище №22, 1995р. Закрійник верхнього одягу.

3. Глухівський державний педагогічний інститут ім. С.М. Сергєєва-Ценського, 2000 р.

Трудове навчання і фізика. Вчитель трудового навчання і фізики.

Працює в коледжі з 21.09.2009 року.

Педагогічний стаж 7 років

Дисципліни, які викладає: Обладнання та автоматизація швейного виробництва; Історія дизайну костюма і матеріальної культури, основи композиції одягу; Виробниче навчання; Нові технології швейного виробництва; Фізика

Тема самоосвіти: Взаємообумовленість теоретичної та практичної підготовки студентів у процесі формування складових професійної компетентності

Публікації:

  1. Bykova T. Peculiarities of training university students for professional work in gaining knowledge in economics Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics / M. Ivashchenko, T. Bykova // Journal LAssociation 1901 "SEPIKE" /Ausgabe 10 . – Osthofen, Deutschland; Poitiers, France; Los Angeles, USA . – P.23-27. – 188p.
  2. Bykova T. Improving the level of information ttechnologies competence by means of web technologies / M. Ivashchenko, T. Bykova // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences, V (10), Issue: 86, 2016
  3. Быкова Т.Б. Oсобенности подготовки будущих учителей технологии в условиях актуализации экономики образования/Н.В.Иващенко , Т.Б.Быкова //Актуальные проблемы технологического образования: компетентность, мастерство, инновации : Материалы IVМеждународной заочной научно-практической конференции, Мозырь, 3 ноября 2015 г. / УО МГПУ им. И. П. Шамякина ; редкол.: В. Н. Навныко (отв. ред.) [идр.].
  4. БыковаТ.Б. Особливості освітніх інновацій в умовах актуалізації економіки освіти / М.В.Іващенко, Т.ББикова // Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного  розвитку  вищої  школи:  збірник  матеріалів Міжнародної науково-практичної заочної конференції (18 вересня 2015 року). – Маріуполь, 2015 . – С. 175-176
  5. БиковаТ.Б.Особливості підвищення ІКТ-компетентності студентів педагогічних вищих навчальних закладів засобами веб-технологій / М.В.Іващенко Т.Б.Бикова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету / Гол. редактор: В.В. Вербець. – Вип. 13 (56). Частина ІІ. – Рівне : РДГУ, 2016. – С.89-92. 
    3
    Синиця Дмитро Олександрович, викладач ІІ категорії.

Освіта:

Глухівський державний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2010 р.

Педагогіка і методика середньої освіти. «Трудове навчання».

Вчитель трудового навчання та безпеки життєдіяльності.

Працює в коледжі з 2011 року.

Педагогічний стаж 5,5 років

Дисципліни, які викладає:

Технологічний практикум, Основи охорони праці, Захист Вітчизни, Основи техніки і технології, Метрологія і стандартизація, Технологія виробництва конструкційних матеріалів

Педагогічне кредо: «У кожній дитині бачити талановиту людину»

Тема самоосвіти: Особливості використання студентами інформації з мережі Internet у процесі самоосвітньої діяльності

4

Гаврилов Іван Петрович, завідувач відділення технологічної освіти, викладач першої категорії, викладач за суміщенням

Освіта:

  1. Глухівський державний педагогічний університет, 2005 р. Педагогіка і методика середньої освіти.

Трудове навчання і фізика. Вчитель трудового навчання, (технічної праці), фізики, креслення, астрономії і безпеки життєдіяльності

2.      Глухівський державний педагогічний університет, 2006 р.

Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика.

Магістр педагогічної освіти, викладач фізики

Педагогічний стаж 11 років

Дисципліни, які викладає: Фізика, Керівництво практикою

Тема самоосвіти: Підвищення рівня професійної компетентності студентів шляхом використання новітніх інформаційних технологій

5

Заїка Олексій Михайлович, заступник директора з навчальної роботи, викладач за суміщенням, спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Освіта:

Глухівський державний педагогічний інститут імені С.М. Сергєєва-Ценського, 1990р.

Загальнотехнічні дисципліни і фізика.

Вчитель загальнотехнічних дисциплін і фізики

Працює в коледжі з 2003 року.

Педагогічний стаж 28 років

Дисципліни, які викладає: Технічне креслення; Нарисна геометрія

Тема самоосвіти: Організація самостійної роботи при виконанні лабораторних робіт з креслення як фактор формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій

6

Малишева Неля Вікторівна, викладач, спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Освіта:

  1. Глухівський державний педагогічнийінститут імені Сергєєва-Ценського, 1987р.

Загальнотехнічні дисципліни і праця. Вчитель загальнотехнічнихдисциплін.

  1. Київські міські державні курси іноземних мов по відділенню англійської мови з правом викладання в загальноосвітніх школах, дошкільних та позашкільних установах.

Працює в коледжі з 2005 року.

Педагогічний стаж 28 років

Дисципліни, які викладає: Практикум з громадського харчування; Загальні питання методики; Методика навчання технологій; Технічна естетика; Вступ до спеціальності; Обробка конструкційних матеріалів.

Тема самоосвіти: Формування компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фахових методик

Викладач має публікації: розробка уроку з трудового навчання для       5 класу «Виготовлення годівниці» (журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»)  та статтю «Педагогічний імідж майбутніх майстрів виробничого навчання» (методичний посібник «Педагог професійної школи»).

7

Возняк Ольга Миколаївна, викладач, спеціаліст вищої категорії

Освіта:

Глухівський державний педагогічний інститут ім. С.М. Сергєєва-Ценського, 1978 р.Загальнотехнічні дисципліни.

Вчитель загальнотехнічних дисциплін

Працює в коледжі з 2008 року.

Педагогічний стаж 35 років

Дисципліни, які викладає: Технічна механіка; Робочі машини; Еенергетичні машини

Тема самоосвіти: Шляхи формування складових професійної компетентності під час проведення лабораторних робіт з технічної механіки

Наукова робота, публікації

Робочий зошит для практичних та лабораторних занять з дисципліни «Робочі машини»

8

Дехтярьова Світлана Василівна, посада, викладач першої категорії

Освіта:

Глухівський державний педагогічний університет, 2003 р.

Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання.

Вчитель трудового навчання (обслуговуючої праці), основ інформатики, креслення, астрономії і безпеки життєдіяльності

Працює в коледжі з 2003 року.

Педагогічний стаж 12

Дисципліни, які викладає:Безпека життєдіяльності; Технічна творчість; Практикум у швейній майстерні; Домоведення; Спецмалювання

Педагогічне кредо: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла...» (М.Рильський)

Тема самоосвіти: Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів як фактор формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Безпека життєдіяльності»

«Загальні питання методики»

«Технічна творчість»

Історія України

«Українська мова (за професійним спрямуванням)»

«Астрономія»

«Всесвітня історія»

«Домоведення»

«Енергетичні машини»

«Інженерна графіка»

дисципліни«Англійська мова (за професійним спрямуванням)»

«Основи екології »

«Основи техніки і технології»

«Технічні засоби навчання»

«Фізика»

Практикум у швейній майстерні

Робочі машини

Українська мова

 

 

Тиждень толеранності

ПОЛОЖЕННЯ про організацію освітнього процесу у Професійно-педагогічному коледжі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Інформаційний лист

Інформація про семінар

Фотосесія після семінару